Tuomas Mankki
Ablers
🇫🇮 🇬🇧
Digitaalinen vuorovaikutus, Keskustelurobotti
Tämän päivän digitaalinen käyttökokemus edellyttää vaivatonta vuorovaikutusta sekä nopeaa ja laadukasta vastausta asiakkaan tietotarpeisiin. Ennakoivien keskustelurobottien avulla muutat hakemistot, valikot, lomakkeet tai kyselyt keskusteluiksi, joissa organisaatiollasi ja brändilläsi on oma ääni ja henki.
Tuomaksen julkaisut
10 käyttökohdetta chatbotille
Monelle meistä ensimmäinen mielikuva chatboteista on verkkosivun alakulmasta aukeava chat-ikkuna, jossa keskustellaan ihmisen sijasta robotin kanssa. Laadukkaasti toteutettu chatbot on kuitenkin kaikkea muuta kuin tyhjä kysymyslaatikko ja kasa algoritmeja. Parhaassa tapauksessa meillä on apunamme huolellisesti suunniteltu ja konseptoitu kokonaisuus, jolla on selkeästi määritellyt ja rajatut tehtävät, tavoitteet, kohderyhmät ja käyttöympäristö.