Tekoäly assistentti asiakaspalvelun tueksi
ChatGPT-teknologia mahdollistaa yrityksille tulevaisuuden asiakastukistrategian. Hyödyntämällä tekoälyn ja luonnollisen kielen käsittelyä organisaatiot voivat tarjota saumattomia, henkilökohtaisia ja tehokkaita tukikokemuksia asiakkailleen.
YourDigiGuide auttaa sinua hyödyntämään ChatGPT-teknologiaa. Toteutamme räätälöidyn version ChatGPT:stä ja upotamme chat-botin verkkosivustolle. Botti voi puhua mitä tahansa ChatGPT:n tukemaa kieltä.
Kokeile omaa Robin-bottiamme sivun laidasta!
ChatGPT asiakastuessa
ChatGPT:n integrointi tarjoaa asiakastuen työnkulkuihin lukuisia etuja, kuten paremman vasteajan, skaalautuvuuden ja inhimillisen tuntuisen, automaattisen vuorovaikutuksen.
SAAVUTETTAVISSA 24/7
Tarjoa ympärivuorokautista asiakastukea. Asiakkaat voivat saada välitöntä apua, löytää ratkaisuja yleisiin kysymyksiin ja saada perustietoja milloin tahansa.
Täysin räätälöitävissä
Botin käyttämä äänensävy, tyyli puhutella asiakasta, on täysin muokattavissa rennommasta asialliseen.
Botti on saatavilla yli 50 kielellä!
TUKEE YRITYSTÄSI
Botti vapauttaa resursseja tiimissäsi. Voit jättää sivuston vuorovaikutuksen botin tehtäväksi. Botin tietokantanta päivittyy automaattisesti, kun uutta sisältöä lisätään verkkosivustolle.
Hinnoittelu
S
Asennusmaksu - 2.000 €- 600 000 sanaa / kk (sivustoille, joilla on muutamia tuhansia käyttäjiä)
- Saatavilla yli 50 kielellä
- Ymmärtää sisältösi kontekstin
- Mukautettava äänensävy
M
Asennusmaksu - 2.500 €- 1 200 000 sanaa / kk (sivustoille, joilla on muutamia tuhansia käyttäjiä)
- Saatavilla yli 50 kielellä
- Ymmärtää sisältösi kontekstin
- Mukautettava äänensävy
L
Asennusmaksu - 3.500 €- 3 000 000 sanaa / kk (sivustoille, joilla on muutamia tuhansia käyttäjiä)
- Saatavilla yli 50 kielellä
- Ymmärtää sisältösi kontekstin
- Mukautettava äänensävy
Kerro meille, jos tarvitset enemmän kapasiteettia tai haluat botin tukevan GPT 4.0 -ominaisuuksia. Löydämme ratkaisun jokaiseen käyttötapaukseen!
Kuinka toimimme
Alustus
Kerro meille, mitä vaatimuksia sinulla on bottillesi. Miten haluat sen puhuttelevan asiakkaitasi? Mitä haluat sen tietävän? Mitä kieliä sen pitäisi tukea?
Koulutus
Koulutamme botin sivujenne sisältöön ja dokumentteihin. Opastamme sille myös, millä tyylillä se puhuu asiakkaillesi.
Käyttö
Botti on valmis asiakasvuorovaikutukseen muutamassa päivässä. Botin vuorovaikutustaidot paranevat jatkuvasti käytön myötä.
Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan kuinka tekoäly voidaan räätälöidä tarpeisiisi ja valjastaa liiketoimintasi tueksi!