Helppo digiloikka
parturi-kampaamoille
80 % suomalaisista etsii palveluita verkosta
*Lähde Tilastokeskuksen raportti 2019
Jos tavoittelet alle 75-vuotiaita asiakkaita, sinun on syytä löytyä verkosta.
Opetamme helposti toteutettavat ja maksuttomat tavat löytyä verkkohauissa ja erottua! Anna Robin botin auttaa sinua 👇
Näin se tehdään!
Opastamme sinua täysin maksutta ja kysymättä henkilötietojasi
1. Google-yritystili
Google on suosituin paikka, josta ihmiset etsivät paikallisia yrityksiä ja palveluita. Jos sinulla on liiketila, varmista, että se on löydettävissä alueellasi oleville asiakkaille tarjoamiesi palvelujen luokassa.
Siirry ohjeisiin >>
2. Tiedot ajantasalla
Siirry ohjeisiin >>
3. Ajanvaraus
Mahdollisuus verkkoajanvaraukseen ei ainoastaan palvele asiakastasi verkossa. Se palvelee myös liikkeessä olevia asiakkaita, kun työt eivät häiriinny ja keskeydy puhelimeen vastatessa.
Siirry ohjeisiin >>
Ole siellä mistä palveluitasi etsitään
Googlen mukaan lähihakujen määrä on muutaman viime vuoden aikana kasvanut yli 500%. Etsimme siis palveluita silloin, kun olemme liikkeellä, ja etsimme nimenomaan palveluita, jotka ovat meitä lähellä.
Kun palvelua etsitään läheltä, nousevat hakutuloksissa esiin vain ne yritykset, joiden Google My Business -profiili on kunnossa.
Laita Google yritysprofiilisi tiedot ajantasalle! Siirry ohjeisiin >>