Valitse sivu

Helppo digiloikka

parturi-kampaamoille

OmaDigiOpas

80 % suomalaisista etsii palveluita verkosta

*Lähde Tilastokeskuksen raportti 2019

Jos tavoittelet alle 75-vuotiaita asiakkaita, sinun on syytä löytyä verkosta.
Opetamme helposti toteutettavat ja maksuttomat tavat löytyä verkkohauissa ja erottua! Anna Robin botin auttaa sinua 👇

Näin se tehdään!

Opastamme sinua täysin maksutta ja kysymättä henkilötietojasi

1. Google-yritystili

Google on suosituin paikka, josta ihmiset etsivät paikallisia yrityksiä ja palveluita. Jos sinulla on liiketila, varmista, että se on löydettävissä alueellasi oleville asiakkaille tarjoamiesi palvelujen luokassa.
Siirry ohjeisiin >>

2. Tiedot ajantasalla

Ihmiset vertailevat ja arvioivat tarjontaa ennen yhteydenottoa. Halutaan löytää itselle sopivin palveluntarjoaja ja vakuuttua ammattitaidosta. Auta yleisöä valitsemaan juuri sinut pitämällä tiedot ajantasalla.
Siirry ohjeisiin >>

3. Ajanvaraus

Mahdollisuus verkkoajanvaraukseen ei ainoastaan palvele asiakastasi verkossa. Se palvelee myös liikkeessä olevia asiakkaita, kun työt eivät häiriinny ja keskeydy puhelimeen vastatessa.
Siirry ohjeisiin >>

Vinkki! Yksityiskohtaisuus auttaa yleisöä valitsemaan Google-hauissa sopivinta palvelua ja sillä voit itse erottua koko palvelutarjonnasta. Esimerkiksi, jos olet kampaaja ja erityisen hyvä pitkien hiusten luonnollisissa värjäyksissä ja tuot sen esille kuvatodistein, on suurempi todennäköisyys, että tuollaista käsittelyä etsivä asiakas valitsee juuri sinut tarjonnasta.

Ole siellä mistä palveluitasi etsitään

Googlen mukaan lähihakujen määrä on muutaman viime vuoden aikana kasvanut yli 500%. Etsimme siis palveluita silloin, kun olemme liikkeellä, ja etsimme nimenomaan palveluita, jotka ovat meitä lähellä.

Kun palvelua etsitään läheltä, nousevat hakutuloksissa esiin vain ne yritykset, joiden Google My Business -profiili on kunnossa.

Laita Google yritysprofiilisi tiedot ajantasalle! Siirry ohjeisiin >>