OmaDigiOpas
OPASTAMME DIGITAALISEEN OMAVARAISUUTEEN
Digitaalinen läsnäolo ja nopea reaktiokyky verkossa on tärkeämpää kuin koskaan. Tuemme yrityksiä digitaaliseen omavaraisuuteen.
Haluatko saadaa uudet ideat, tuotteet ja päivitykset julkaistua itsenäisesti ja nopeasti?
Näin voimme olla avuksi:
Digitaalinen strategia
Onko idea uudelle digitaaliselle tuotteelle olemassa, mutta yksityiskohtien suunnittelu ja toteutus kaipaa apua? Me autamme!
Olemme kehittäneet digitaalisia tuotteistuksia kymmenille asiakkaille ja tarjoamme mielellämme kokemuksemme ja näkemystämme avuksi.
Verkkosivujen valmistus
Suunnittelemme kanssanne käyttäjälähtöiset, ammattimaiset sivustot, jotka palvelevat kaikkia käyttäjiä.
Valmistamamme sivut on aina itse päivitettävissä ja annamme käyttökoulutuksen sivujen ylläpitoon.
Kasvu
Pelkkä olemassaolo ei riitä, tarvitaan näkyvyyttä edistäviä tekoja.
Me autamme teidät alkuun omassa digitaalisessa markkinoinnissa, hakukonemarkkinoinnissa, podcasteissa, sosiaalisen median hallinnassa tai sähköpostimarkkinoinnissa.
Oma digi-tiimi
Kokoamme projektillesi täydellisen digi-tiimin asiantuntijaverkostostamme. Osaamme arvioda tarkkaan millaista asiantuntijuutta yksilöllisissä projekteissa kaivataan. Jokainen tiimissämme on oman alansa expertti, kuten esim. SEO, sosiaalisen median markkinointi, Google-markkinointi.
Ota yhteyttä toiveiden kanssa, niin kokoamme sinulle ihanteellisen tiimi, pitäen projektin johdon käsissämme.
Mitä meistä sanotaan
Arvomme
Vastuullisuus
✓ Toimimme avoimesti ja läpinäkyvästi
✓ Autamme liiketoiminnan tavoitteissa
✓ Tuotamme mitattavia tuloksia
Kestävyys
✓ Edistämme digitaalista omavaraisuutta
✓ Pyrimme vähentämään hiilijalanjälkeäsi
✓ Teemme kaikki ratkaisut helpoksi toteuttaa
Inhimillisyys
✓ Ymmärrettävällä ja selkeällä kansankielellä
✓ Kunnioittavassa vuorovaikutuksessa
✓ Asetamme aina ihmisen etusijalle
Oppaat ja artikkelit
Tätä onnistunut digimainonta vaatii
Kuulin tarinan, jossa henkilö oli ostanut kalliit ja laadukkaat vaelluskengät klikkaamalla digimainosta -25%. Ostopäätös ei perustunut siihen, että vaelluskengät olivat -25%. Ostopäätös perustui siihen, että henkilö oli aikaisemmin lukenut printtilehdestä artikkelin,...
Digitalisointi on työkalu – ei itseisarvo
Digitalisointi on laaja käsite ja yritystoiminnassa sillä voidaan viitata kaikkiin digitaalisiin toimintoihin käytetyistä ohjelmistoista ja alustoista, markkinointiin, tuotteisiin ja asiakaspalveluun. Valmiita, eri tehtäviin soveltuvia työkaluja; ohjelmia,...
WordPress 360 panoramakuvat
360 panoraama kuvat ovat ovallinen tapa esitellä esimerkiksi tiloja. Se tarkoittaa, että katsoja voi käännellä näkymää vapaasti 360-astetta. Kuvat edellyttävät, että materiaali on kuvattu tarkoitukseen sopivalla, 360 astetta kuvaavalla kameralla. 360 panorama kuville...
Aito läsnäolo – kuinka se toteutuu?
Asiakaskokemuksen ymmärtämisessä keskeistä on asintuntemuksemme lisäksi itsetuntemus ja eläytymiskyky toisen kokemuksiin. Kun tunnemme itsemme mahdollisimman hyvin, kykenemme ymmärtämään toistakin paremmin. Ainakin ymmärrämme, mitkä tekijät vaikuttavat siihen, että...
Nyrkkisäännöt Facebook arvontaan
Arvonnoilla saa lisättyä Facebook-sivujen näkyvyyttä: Facebook näyttää useammalle sivuja, joilla on liikennettä ja aktiivisuutta. Arvonnat voivat tuoda myös lisää seuraajia sivuillesi. Aktiivinen sitoutuminen sosiaalisessa mediassa voi vaikuttaa positiivisesti myös...
Sosiaalisen median kanavat
Kuvassa käyttäjämäärät Suomen suosituimmissa somekanavissa 2019 DNA:n ja NEPA:n tutkimuksen mukaan. Esittelemme lyhyesti nämä + pari muuta suosittua kanavaa. Se on täysin maksuton käyttää eikä peri maksua yhteyksistä ulkomaille. WhatsAppilla voi viestitellä, luoda...