Valitse sivu

DigiTietokanta

[searchandfilter id=”4211″]

Tätä onnistunut digimainonta vaatii

Tätä onnistunut digimainonta vaatii

Kuulin tarinan, jossa henkilö oli ostanut kalliit ja laadukkaat vaelluskengät klikkaamalla digimainosta -25%. Ostopäätös ei perustunut siihen, että vaelluskengät olivat -25%. Ostopäätös perustui siihen, että henkilö oli aikaisemmin lukenut printtilehdestä artikkelin,...

lue lisää
WordPress 360 panoramakuvat

WordPress 360 panoramakuvat

360 panoraama kuvat ovat ovallinen tapa esitellä esimerkiksi tiloja. Se tarkoittaa, että katsoja voi käännellä näkymää vapaasti 360-astetta. Kuvat edellyttävät, että materiaali on kuvattu tarkoitukseen sopivalla, 360 astetta kuvaavalla kameralla. 360 panorama kuville...

lue lisää
Aito läsnäolo – kuinka se toteutuu?

Aito läsnäolo – kuinka se toteutuu?

Asiakaskokemuksen ymmärtämisessä keskeistä on asintuntemuksemme lisäksi itsetuntemus ja eläytymiskyky toisen kokemuksiin. Kun tunnemme itsemme mahdollisimman hyvin, kykenemme ymmärtämään toistakin paremmin. Ainakin ymmärrämme, mitkä tekijät vaikuttavat siihen, että...

lue lisää
Nyrkkisäännöt Facebook arvontaan

Nyrkkisäännöt Facebook arvontaan

Arvonnoilla saa lisättyä Facebook-sivujen näkyvyyttä: Facebook näyttää useammalle sivuja, joilla on liikennettä ja aktiivisuutta. Arvonnat voivat tuoda myös lisää seuraajia sivuillesi. Aktiivinen sitoutuminen sosiaalisessa mediassa voi vaikuttaa positiivisesti myös...

lue lisää
Sosiaalisen median kanavat

Sosiaalisen median kanavat

Kuvassa käyttäjämäärät Suomen suosituimmissa somekanavissa 2019 DNA:n ja NEPA:n tutkimuksen mukaan. Esittelemme lyhyesti nämä + pari muuta suosittua kanavaa. Se on täysin maksuton käyttää eikä peri maksua yhteyksistä ulkomaille. WhatsAppilla voi viestitellä, luoda...

lue lisää